15.04
До свята пропоную розучити пісню
"Розмалюю писанку".
Зробіть декілька кроків:)
10.04
Доброго ранку♥
Сьогодні ми будемо робити орігамі: Мій зоосвіт
Підготуйте: кольоровий папір, ножиці, лінійку, свою уяву, терпіння та стараність і уважність. Чекаю ваших поробок:-)
09. 04
Ой, прийшла до на весна,
Віти розпустила.
І м’якенькi, як пушок,
Нiжнi, як шовковi,
Ясно дивляться з гiлок
Котики вербовi.
Тема уроку:
Чарівні перетворення.
Створення весняної картини.
Створіть весну просто у себе вдома. А допоможуть вам відеопідказки. Оберіть той варіант роботи, який вам до вподоби.
Вам допоможуть: фарби, трубочки для коктейлів, вушні палички, клей, папір кольоровий тощо.
08. 04
До свята пропоную розучити пісню
"Розмалюю писанку".
Зробіть декілька кроків:)
Крок 1 - зробіть декілька разів вправи на співацьке дихання (нагадаю, повільний вдих носом, повільний видих ротом на тссссс, потім на дууууу). Молодці!
Крок 2 - прослухайте пісньку. Визначте: повільна вона чи рухлива, мелодія пісенна чи танцювальна, настрій радісний чи сумний, хто виконує - один виконавець або декілька, який інструмент акомпанує.
Крок 3 - прослухайте вдруге, уважно читаючи текст пісні.
Крок 4 - підспівуйте тихенько, аби чути виконання пісні. Не маю сумнівів, що у вас все вийде як найкраще.
Готові? Слухайте і слухайте:)
10.04
Доброго ранку♥
Сьогодні ми будемо робити орігамі: Мій зоосвіт
Підготуйте: кольоровий папір, ножиці, лінійку, свою уяву, терпіння та стараність і уважність. Чекаю ваших поробок:-)
09. 04
Ой, прийшла до на весна,
Віти розпустила.
І м’якенькi, як пушок,
Нiжнi, як шовковi,
Ясно дивляться з гiлок
Котики вербовi.
Тема уроку:
Чарівні перетворення.
Створення весняної картини.
Любі мої розумнички та розумниці!
Вам допоможуть: фарби, трубочки для коктейлів, вушні палички, клей, папір кольоровий тощо.
Отже, дивиться і фантазуйте.
Чекаю ваших весняних фантазій!
08. 04
Сьогодні, любі діти, пропоную до вашої уваги твір
Е. Гріга "В печері гіського короля".
Е Гріг - норвезький композитор. Музикою почав займати рано, а вже в 6 років виконував складні музичні твори. Дуже любив казки і легенди. Ось таку музичну казку він і написав.
Юнак відправляється у далеку подорож країнами світу та потрапляє у печеру гірського короля.
Завдання: Послухайте уважно цей незвачайно таємничий твір. Поміркуйте:
1. Яка вона, музика? Чи дійсно таємнича? Чому?
2. Оберіть слова із словника: повільна, швидка, мінлива, тиха, голосна, поступово голосна, танцювальна, пісенна, плавна, ніжна, пружка.
3. Після слухання пройдіть, будь ласка, тест.
4. Намалюйте своє музичне враження: печеру, короля або юнака, який потрапляє у таємничу історію.
Слухайте і дивіться!
Немає коментарів:
Дописати коментар